نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران در سقز افتتاح شد


نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران در سقز افتتاح شد

سقز- نمایشگاه گروهی بانوان عکاس استان های مختلف کشور در گالری سوره مهر سقز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حمایت حوزه هنری استان کردستان و توسط گروه عکاسان آرتا، نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران زمین عصر یکشنبه در گالری مانا پردیس سینمایی مهر سقز گشایش یافت.

رئیس حوزه هنری کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه که سومین نمایشگاه گروهی بانوان عکاس ایران زمین محسوب می‌شود، ۴۹ اثر از ۴۹ بانوی هنرمند عکاس کشور در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

امین مرادی افزود: این آثار از ۶ تا ۹ شهریور در گالری مانا پردیس سینمایی مهر سقز به نمایش عمومی گذاشته شده و پذیرای بازدید علاقمندان است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه هنرمندانی از نقاط مختلف کشور از جمله همدان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان، تهران، کرمانشاه، مازندران، گلستان، ایلام، خوزستان، یزد، مشهد، بوشهر و اصفهان آثاری با مضامین اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی را به نمایش گذاشته اند.

مرادی خاطرنشان کرد: در جمع این عکاسان، ۱۴ هنرمند عکاس کردستانی از شهرهای سنندج، سقز، مریوان و دیواندره نیز حضور دارند که بیشترین تعداد شرکت کننده‌ها را به خود اختصاص داده اند.

رئیس حوزه هنری کردستان اظهار داشت: این نمایشگاه توسط گروه عکاسان آرتا و حوزه هنری کردستان و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان سقز، شهرداری و شورای اسلامی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سقز دایر شده و تا ۹ شهریور همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس