صدای شکستن استخوان‌های جامعه رسانه‌ای کشور به گوش می‌رسد


صدای شکستن استخوان‌های جامعه رسانه‌ای کشور به گوش می‌رسد

مشهد ـ رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: صدای شکستن استخوان‌های جامعه رسانه‌ای کشور به گوش می‌رسد و دولت و تمام مسوولان برای حل این چالش و معضل اقدامی عاجل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های امپریالیسم رسانه‌ای بر آن شده است تا نقش اسلام را در کشور کم‌رنگ کرده و از بین ببرد و اگر کارهای جهادی در این حوزه صورت نگیرد به طور حتم شکست خواهیم خورد، اظهار کرد: در این بین صدای شکستن استخوان‌های جامعه رسانه‌ای کشور به گوش می‌رسد و دولت و تمام مسوولان برای حل این چالش و معضل اقدامی عاجل کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: از ائمه جمعه سراسر کشور به عنوان مهمترین رسانه و سنگر مذهبی نیز می‌خواهم تا مظلومیت رسانه‌ها را از تریبون نماز جمعه مخابره کنند.

وی گفت: اولویت اصلی سازمان بسیج رسانه تشکیل جبهه تراز انقلاب برای امیدآفرینی و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است که میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا اخبار خوب و امیدآفرین از ایران مخابره نشود.

محمدیان افزود: هیچ دستگاه و نهادی به جز بسیج نمی‌تواند پرچم تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب را به اهتزاز درآورد.

رئیس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: رسانه اصلی‌ترین بستر برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تببین است و رسانه‌های مستقل می‌توانند برخلاف رسانه‌های وابسته با استقلال خود در راستای اهداف انقلاب حرکت کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ارتقای بخش ششتمد سبزوار به شهرستان