122 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند


122 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی شبانه روز گذشته، ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تعداد بیماران جدید در مراکز درمانی ۱۰۸ نفر است اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۳۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی را ۷۹ نفر اعلام کرد و گفت: بیشتر افرادی که در این بخش‌ها بستری هستند نسبت به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

وی با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، ۵۲۰ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

پهلوان از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروهای حامل چوب تاغ در سبزوار توقیف شد