اشتغال‌آفرینی وابسته به تولید است


اشتغال‌آفرینی وابسته به تولید است

زنجان-استاندار زنجان تاکید کرد: برای اینکه شاهد اشتغال و اشتغال‌آفرینی در استان باشیم، این مهم در گرو رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح یک پروژه ملی که در ششمین روز از هفته دولت محقق شد، تحقق اشتغال و اشتغال‌آفرینی را منوط به رونق تولید دانست و گفت: جذب سرمایه و سرمایه‌گذار باید به طور سیستماتیک انجام شود، از این روز زنجان جزو استان‌هایی است که با نگاه جدی به این موضوع قادر است به یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری در کشور تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه برای دست‌یابی به موضوع مهمی چون اشتغال و اشتغال‌آفرینی، باید در مسیر تولید قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که علی‌رغم وجود مشکلات متعدد در شاخص اشتغال، توانسته است جایگاه ارزشمندی را برای خود در این زمینه به دست آورد.

افشارچی از احیا و بازگشت به چرخه تولید ۴۳ واحد تولیدی تعطیل در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این بدان معنی است که با تکیه بر سیستم دولتی می‌توان بسیاری از مشکلات را به واسطه پشتیبانی این سیستم رفع کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه زنجان برخلاف تصور همگان که می‌پندارند، استانی کشاورزی است، آمار حاکی از آن است که ۳۷ درصد اقتصاد استان در حوزه صنعت متمرکز شده است، یادآور شد: این بدان معنی است که باید سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش بیش از پیش جدی گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید