توسعه اقتصاد ورزش از اولویت های اجتماعی کردستان است


توسعه اقتصاد ورزش از اولویت های اجتماعی کردستان است

سنندج - استاندار کردستان گفت: هر میزان در زیرساخت های ورزشی استان هزینه شود شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود لذا در این راستا تقویت اقتصاد ورزش در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۳ طرح ورزشی استان کردستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر ظرفیت‌ها و منابع خدادادی که در استان کردستان وجود دارد، خوشبختانه ظرفیت نیروی انسانی مستعد بسیاری در عرصه‌های علمی و ورزش هم داریم.

وی افزود: مردم استان کردستان از خصایص برجسته ای برخوردار هستند که نجابت، سخت کوشی و استعداد در زمینه‌های مختلف از جمله این ویژگی هاست.

استاندار کردستان بیان کرد: بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت در سطح استان اتفاق خواهد افتاد.

زارعی کوشا افزود: ارتقای زیر ساخت‌های ورزشی استان ناشی از تلاش متولیان این حوزه است اما تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که امیدواریم این تلاش‌ها تا رسیدن به جایگاه خوب و استاندارد ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه استان کردستان از لحاظ ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و رشته‌های مختلف با وجود کمترین منابع مالی و اسپانسری جزو استان‌های برجسته است.

استاندار کردستان با ذکر اینکه اولین جلسه دولت و بخش خصوصی با موضوع تقویت اقتصاد ورزش برگزار شد، خاطر نشان کرد: با جلسات و تعاملات با مجموعه اقتصادی امیدواریم یک ظرفیت مناسب برای پشتیبانی از تیم‌های ورزشی داشته باشیم و نگاه وزارتخانه به استان کردستان ویژه باشد.

زارعی کوشا افزود: هر میزان در زیرساخت‌های ورزشی استان کردستان هزینه شود، سرمایه گذاری در حوزه جوانان افزایش می‌یابد و آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی