اطلاعیه پرسپولیس در مورد حضور بانوان در دیدار با صنعت نفت +عکس


اطلاعیه پرسپولیس در مورد حضور بانوان در دیدار با صنعت نفت +عکس

تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر تیم پرسپولیس روز چهارشنبه میزبان نفت آبادان خواهد بود که در این بازی هواداران خانم هم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد.
تا پیش از انتشار اطلاعیه باشگاه پرسپولیس شایعه شده بود که ۴ هزار بلیت برای بانوان اختصاص می‌یابد اما این موضوع به شکل دیگری مطرح شد و طی جلسه‌ای در شورای تأمین استان تهران مقرر گردید که برای این بازی، همانند بازی استقلال با مس ۵۰۰ بلیت برای بانوان اختصاص یابد؛ به همین دلیل شایعه ۴ هزار بلیت تکذیب شد.
علاوه بر ظرفیت در نظر گرفته برای بانوان هوادار، چگونگی تهیه بلیت الکترونیک نیز عنوان شد. اینکه بانوان هوادار حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند. و بانوان هواداری که قصد دارند برای بازی با صنعت نفت آبادان و دیگر بازی‌های پیش رو در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند، حتما باید پس از باز شدن بخش فروش بلیت مربوط به هر مسابقه در سامانه footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیت الکترونیک در جایگاه بانوان اقدام نمایند.
تهیه بلیت نیز حتما باید با شماره ملی خود فرد انجام شده باشد که در گیت ورود ورزشگاه نیز کنترل خواهد شد. چنانچه نسبت به تهیه بلیت با کد ملی فرد دیگری بشود نیز، دیگر امکان تهیه بلیت مسابقات فوتبال به ویژه در ورزشگاه آزادی با آن کد ملی نخواهد بود و آن شماره در لیست سیاه قرار خواهد گرفت.
کاربران با کنایه عنوان می‌کنند چرا باید چنین ظرفیت پایینی برای حضور بانوان در ورزشگاه در نظر گرفته شود؟! آیا فضای کافی برای حضور زنان وجود ندارد یا این حضور یک حرکت نمایشی برای عنوان اینکه در ایران بانوان هم حق ورود به ورزشگاه را دارند ترتیب داده شده است؟! جمعی از کاربران معتقدند پس از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، در ایران دیگر به بانوان اجازه ورود به ورزشگاه برای تماشای فوتبال داده نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)