معرفی بهترین پنجره دوجداره کتیبه دار


پنجره‌های قاب دار توسط یک یا چند لولا به قاب متصل می‌شوند و معمولاً این امکان را به پنجره می‌دهند که به طرفین باز شوند. این پنجره ها معمولاً به سمت داخل باز می شوند و به طور کلی تمیز کردن آنها را آسان تر از سایر پنجره هاست. این پنجره ها به...

پنجره‌های قاب دار توسط یک یا چند لولا به قاب متصل می‌شوند و معمولاً این امکان را به پنجره می‌دهند که به طرفین باز شوند. این پنجره ها معمولاً به سمت داخل باز می شوند و به طور کلی تمیز کردن آنها را آسان تر از سایر پنجره هاست. این پنجره ها به وسیله «میله های فلزی» باز نگه داشته می شوند؛ میله های فلزی کوچکی که با حرکت قیچی باز و بسته می شوند.

کتیبه پنجره‌ها اغلب از جنس یو پی‌وی‌سی هستند، اما می‌توانند از چوب و آلومینیوم نیز ساخته شوند، برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد پنجره، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین پنجره دوجداره کتیبه دار

پنجره های ارسی دو جداره

پنجره های ارسی معمولاً با بالا و پایین بردن قاب پنجره باز و بسته می شود، انواع پنجره دوجداره ارسی را در ادامه نام می بریم.

پنجره های تک حرکته

در پنجره های تک حرکته، فقط یک پنجره حرکت می کند «معمولاً به سمت پایین» و پنجره دیگر کاملا ثابت است.

پنجره های دو حرکته

این بدان معناست که هر دو پنجره را می توان حرکت داد، یکی به بالا و دیگری پایین.

شما میتوانید همین حالا قیمت پروفیل یو پی وی سی هافمن را در سایت hofmannprofile.com مشاهده کنید یا با شماره گیری 1644 با کارشناسان مجرب هافمن در تماس باشید.

نحوه باز شدن پنجره کتیبه دار

نوع بازشوی این مدل از پنجره upvc روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. از این نوع مدل از پنجره می توان در داخل ساختمان استفاده کرد و معمولا در جایی نصب خواهد شد که نیاز به رد و بدل شدن هوا وجود دارد به طور مثال آشپزخانه یکی از بهترین مکان ها در داخل ساختمان است که می توان از این نوع پنجره ها استفاده کرد.

معرفی بهترین پنجره دوجداره کتیبه دار

چه نوع درب های دوجداره را انتخاب کنم؟

استفاده از درهای دوجداره کتیبه دار راه بسیار خوبی برای وارد کردن هوای بیرون به خانه و همچنین ورود نور هستند. هافمن انواع درب های دوجداره و سه جداره را دارد، برای مشاهده محصولات بیشتر و دریافت انواع اطلاعات در مورد پنجره سه جداره و انواع درب های دوجداره و سه جداره به سایت هافمن مراجعه کنید.

گرد و غبار کمتر با پنجره دوجداره

با آلوده شدن هوا و ورود ریزگردها در هوا، بیماری های ریه و تنفسی بسیار زیاد شده است. برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه بهتر است از پنجره های دوجداره استفاده کنید. پنجره های هافمن مقاوم در برابر هرگونه فشار باد و طوفان و همینطور مقاوم در برابر ورود گرد و غبار است. س

آیا پنجره دوجداره کتیبه دار مناسب خانه من است؟

شیشه‌های دوجداره برای هر خانه‌ای مناسب است، به لطف تعداد زیادی از سبک‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی کتیبه که برای انتخاب این پنجره ها بسیار مرسوم شده است، تنوع در و پنجره های دوجداره بسیار زیاد شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. انواع سبک های پنجره های دوجداره عبارتند از:

  • پنجره ی دوجداره ثابت
  • پنجره دوجداره تک حالته
  • پنجره دوجداره دوحالته
  • پنجره های دوجداره کشویی
  • پنجره های دوجداره فولکس واگنی
  • پنجره های دوجداره آکاردئونی

شما با توجه به نیاز خانه و ساختمان خود می توانید از انواع پنجره های بالا استفاده کنید، در صورتی که نیاز به مشاوره و شناخت بیشتر پنجره های هافمن داشتین می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟