ظرفیت‌های اقامتی را به زائران جامانده اربعین اختصاص دهید


ظرفیت‌های اقامتی را به زائران جامانده اربعین اختصاص دهید

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مدیران کل استانی این وزارتخانه در پنج استان مرزی موظف شدند، همه ظرفیت‌های اقامتی از قبیل مجتمع‌های گردشگری و زائرسراها را برای ارائه خدمات به زائران جامانده اربعین به کار گیرند.

ظرفیت‌های اقامتی را به زائران جامانده اربعین اختصاص دهید

به گزارش ایران اکونومیست از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جواد واحدی روز سه‌شنبه- ۸ شهریور ۱۴۰۱ - با اشاره به تحولات و اتفاقات روزهای گذشته در عراق اظهار داشت: با توجه به بسته شدن مرزهای خروجی کشور به سمت کشور عراق، حفظ کرامت زائران حسینی در دستور کار قرار گرفت، بیش از ۵۴ زائرسرا و ده‌ها موکب برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی فعال است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزات میراث‌فرهنگی گفت: حفظ امنیت، آرامش و کرامت زائران اربعین حسینی از اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. هماهنگی بسیار خوبی میان دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات انجام شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: حسب دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همه مدیران کل در پنج استان مرزی موظف شده‌اند، تمام ظرفیت‌های اقامتی از قبیل مجتمع‌های گردشگری را برای ارائه خدمات به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بکار گیرند، به همین منظور تیم‌های نظارتی از سوی معاونت امور استان‌های این وزارتخانه به استان‌های مرزی اعزام شده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی