راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره فراگیر ارشد دانشگاه آزاد منتشر شد


راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره فراگیر ارشد دانشگاه آزاد منتشر شد

راهنمای پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره فراگیر ارشد دانشگاه آزاد منتشر شد

به گزارش ایران اکونومیست، بر این اساس، با توجه به اینکه ثبـت نـام از پذیرفتـه شـدگان بـه صورت مجازی صورت می پذیرد، لازم است کلیه پذیرفتـه شـدگان از ساعت۱۰صبح یکشنبه ۱۳ شهریور لغایـت پایان روز دوشنبه ۱۴ شهریور جهت ثبت نام بـه سـامانه آموزشیار به آدرسedu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشـیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شـده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهدشد.

همچنین کلیه پذیرفته شدگان لازم اســت مطابق زمانبندی اعلام شده در سـایت واحـد دانشـگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل بـه منظـور
تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به این شرح است: اصل مدرک کارشناسی، صـادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخـل و خارج کشور که مورد تأییـد وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمـان و آمـوزش پزشـکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

پذیرفتهشدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی خود نمیباشند، باید اصل گواهی تأیید شدهدال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

دیگر مدارک مورد نیاز شامل تصویر کلیه صفحات شناسنامه،‌ تصویر کارت ملی، شش قطعه عکس۴×۳، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران
را مشخص نماید،‌ می‌شود.

همچنین متقاضیان باید کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربـوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قـرار گرفته است را تکمیل نمایند.

با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی،‌شهریه پذیرفته شـدگان از دو بخـش شـهریه پایـه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد.

علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغـی را بابـت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حق بیمه حوادث در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل