تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا 37 درصد کاهش یافت


تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا 37 درصد کاهش یافت

مشهد ـ رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی نسبت به ده روز گذشته، کاهشی ۳۷ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که ۲۱۹ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و رسانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۷۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۶۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند تصریح کرد: بخش زیادی از بیماران بدحال بستری در بخش‌های مراقبت ویژه، یا واکسنی دریافت نکرده اند یا اینکه نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام نشده است.

وی اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۸۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۷۸ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۷ بیمار سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و واکسیناسیون مهمترین عامل در خروج از موج هفتم کرونا و کنترل همه گیری محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آثار موزه‌های حرم رضوی قابلیت نمایش در دیگر نقاط دنیا را دارند