روند تحویل قانونی کالاهای متروکه به مالکین آغاز شد


 روند تحویل قانونی کالاهای متروکه به مالکین آغاز شد

حوادث رکنا: پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان سمنان از انبارهای گمرک استان روند تحویل قانونی کالاهای متروکه به مالکین آغاز شد .

به گزارش رکنا؛ آقای محمد جعفر عبدالهی از تحویل کالاهای متروکه در سه فقره پرونده ، مربوط به سازمان اموال تملیکی استان سمنان به برنده های مزایده خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کردند : پس از بازدید 20 روز گذشته از انبارهای گمرک استان سمنان و مشاهده کالاهای متروکه ، دستور پیگیری جدی و نظارت مستمر بر ساماندهی انبارهای گمرک استان صادر شد که در نتیجه کالاهای متروکه مربوطه به سازمان اموال تملیکی این استان به برنده های مزایده تحویل و از انبار گمرک استان خارج شد .

ایشان در ادامه گفتند : در اجرای برنامه های عملیاتی سال 1401 و تحقق ماموریت تعیین تکلیف کالاهای متروکه ، بازدید میدانی و نظارت بر روند عملکرد سازمان اموال تملیکی و گمرک استان آغاز و همچنان ادامه دارد تا ضمن حمایت از تولید و رفع موانع مربوطه ، تسریع و تعیین تکلیف کالاهای وارده و نگهداری شده در آن سازمان ها به صورت جدی پیگیری و انجام شود .

آقای محمد جعفر عبدالهی به تعداد کالاهای متروکه خارج شده از انبار سازمان گمرک استان اشاره و عنوان داشتند : از تعداد 7 فقره پرونده کالاهای متروکه سازمان اموال تملیکی موجود در گمرک استان پس از طی مراحل قانونی ، کالاهای متروکه در سه فقره پرونده به برنده های مزایده تحویل شد .

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در پایان افزودند : کالاهای متروکه موجود درانبار گمرک استان با انجام مراحل قانونی در حال انتقال به انبار سازمان اموال تملیکی استان است و روند خروج تمامی کالاهای متروکه با پیگیری های قانونی ادامه دارد و نتیجه انجام اقدامات بعدی اطلاع رسانی خواهد شد .

نویسنده : مدیریت روابط عمومی دادگستری استان سمنان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی