وقوع 6حادثه رانندگی در جاده‌های استان سمنان/ یک نفر جان باخت


وقوع 6حادثه رانندگی در جاده‌های استان سمنان/ یک نفر جان باخت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته هلال احمر استان به شش حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث یک نفر جان باخت.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شب گذشته محورهای مواصلاتی استان سمنان شب پر حادثه‌ای را به خود دیده است، ابراز داشت: شش حادثه رانندگی در جاده‌های استان سمنان به وقوع پیوست که هلال احمر به همه آنها امداد رسانی کرده است.

وی ضمن بیان اینکه واژگونی به سه مورد در صدر تصادفات رانندگی قرار دارد، افزود: از مجموع حوادث رانندگی دو مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر و یک مورد انحراف از جاده را شامل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در مجموع حوادث رانندگی شب گذشته یک نفر جان باخته است، ابراز داشت: این حادثه مربوط به واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۱۰ محور شاهرود_ دامغان می‌شود.

محمد خانی با بیان اینکه واژگونی سمند در جاده میامی - سبزوار و واژگونی ۲۰۶ کیلومتر ۴۵ محور دامغان - شاهرود دیگر حوادث واژگونی خودروها را در بر دارد، تصریح کرد: اگر چه در این دو مورد کشته گزارش نشد اما به ترتیب چهار و سه مصدوم بر جای گذاشت که توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه انحراف از جاده و واژگونی تیبا بر اثر برخورد آن با احشام در کیلومتر ۴۴ محور سمنان - دامغان سه مصدوم داشت، افزود: تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۲۸ محور شاهرود - توسکستان و در تصادف پراید و ایسوزو در کیلومتر ۴۴ محور فولاد محله به دامغان نیز به ترتیب سه و چهار مصدوم گزارش شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!