خادمان و زائران پیاده‌روی اربعین از مصلای تهران بدرقه می‌شوند


خادمان و زائران پیاده‌روی اربعین از مصلای تهران بدرقه می‌شوند

مراسم بدرقه خادمان و زائران پیاده‌روی جهانی اربعین فردا (پنجشنبه) در صحن مرکزی مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خادمان و زائران پیاده‌روی اربعین از مصلای تهران بدرقه می‌شوند

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی مصلای امام خمینی (ره) آیین بدرقه خادمان و زائران پیاده روی اربعین از ساعت 17:30 پنجشنبه آغاز می شود.

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سامانه سماح برای حضور در آیین پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که ثبت نام یک میلیون و ۲۶۲ هزار نفر هم قطعی شده است و پیش بینی می شود جدود پنج میلیون زائر در این رویداد مذهبی حضور یابند.

مصلای امام خمینی(ره) همچنین از امروز (چهارشنبه) تا دوشنبه 14 شهریور همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی ها، نمایشگاهی با هدف عرضه کالاهای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین را در طبقه اول شبستان شرقی مصلی برگزار می کند.
در این نمایشگاه که با عنوان سلام برگزار می شود، انواع پوشاک ویژه همه اعضای خانواده، کتیبه ها و اقلام فرهنگی، لوازم سفر آسان و هدایای فرهنگی مرتبط با راهپیمایی اربعین عرضه خواهد شد. طرح نذر حجاب و آموزش رایگان عربی از بخش های جنبی این نمایشگاه است.

زمان بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است و روز جمعه از ساعت 15 میزبان علاقه مندان است. در ایّام برگزاری نمایشگاه، پارکینگ خیابان شهید بهشتی، پارکینگ های شماره ۶ و هفت در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ عمومی شهید نقدی در مجموعه چهل سرا نیز برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

ورودی شماره یک در خیابان شهید بهشتی برای ورود مردم به نمایشگاه در نظر گرفته شده و همانند گذشته ایستگاه مترو شهید بهشتی آماده خدمت‌رسانی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدرسه‌ها فردا تعطیل می‌شوند؟