تعامل دستگاه قضایی با دولتمردان بر محور قانون است


بیله‌سوار-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعامل دستگاه قضایی با...
بیله‌سوار-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعامل دستگاه قضایی با دولتمردان بر محور قانون است و قانون‌شکنی از اعتماد مردم به دولت می‌کاهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان اردبیل پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه سند تحول قضائی مهمترین برنامه قوه قضائیه است، اظهار کرد: تعامل دستگاه قضائی با دولتمردان بر محور قانون است و قانون‌شکنی از اعتماد مردم به دولت می‌کاهد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو بیان کرد: در حوزه پیشگیری فرهنگی کارهای جدی تری باید صورت بگیرد هر چند این حوزه از پیشگیری زمان بر است ولی نتایج خوبی در آینده خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۴۰۰ هزار پرونده در حوزه دادگستری به ثبت رسیده است که یک سوم این پرونده‌ها مربوط به تعارضات ملکی، قولنامه‌ای و زمین‌های زراعی و ارثی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به همت دستگاه قضائی، فرمانداری و ثبت اسناد املاک و ادارات جهت سند دار کردن زمین‌های کشاورزی تصریح کرد: مردم در جهت سند دار کردن زمین‌های کشاورزی پیش‌قدم باشند تا براساس زمان‌بندی تعیین شده اقدام شود.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: معیشت و اقتصاد مردم بیله‌سوار به کشاورزی، آب و گمرک مرتبط است و در این زمینه دستگاه قضا در کنار دولت در حل مشکلات مردم با جدیت عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم محسن اناری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بیله‌سوار و رحیم جنگجو به عنوان دادستان شهرستان معرفی شدند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته