سارقان مغازه طلا فروشی در همدان دستگیر شدند


سارقان مغازه طلا فروشی در همدان دستگیر شدند

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها ۲ سارق در ۲ عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان امیری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهر همدان و اعلام از طریق سامانه ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالک مغازه بیان داشت، برای سرکشی به مغازه مراجعه و مشاهده می‌کند کف مغازه سوراخ و گاو صندوق تخریب شده و ۴ کیلوگرم طلا و ۵۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

امیری بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی ۲ سارق در ۲ عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به سرقت طلا فروشی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰ عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

امیری تصریح کرد: در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان دستگیر و نفر دیگر تحت تعقیب بوده که به محض دستگیری متعاقباً اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: مغازه داران محترم به ویژه طلا فروشی‌ها در هنگام راه اندازی مغازه از ابزار پیشگیرانه و هشدار دهنده استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟