ساختمان اداری کمیته امداد رضوان کلنگ زنی شد


ساختمان اداری کمیته امداد رضوان کلنگ زنی شد

میامی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از کلنگ زنی ساختمان اداره کمیته امداد رضوان در بخش کالپوش شهرستان میامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحیرایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد میامی با بیان اینکه کلنگ ساخت بنای ساختمان اداری کمیته امداد در کالپوش و شهر رضوان بر زمین زده شد، بیان داشت: با توجه به جمعیت بخش کالپوش نیاز بود که یک ساختمان اداری در این منطقه در شرق استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۵۰ خانوار منطقه کالپوش تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان هستند، افزود: دایره وسیع فعالیت‌ها همچنین ۲۰ نوع خدمتی که کمیته امداد به این خانواده‌ها می‌دادند می‌طلبید که ساز و کار اداری مجزایی در این منطقه ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه خودکفایی و اشتغال مددجویان رویکرد این اداره کل است تا بتوانیم سال به سال توانمند سازی مددجویان را در دستور کار داشته باشیم، گفت: با خروج مددجویان از فهرست نیازمندان استان، می‌توان گروه بعدی از نیازمندان را پوشش داد و لذا حفظ این چرخه، مورد تاکید ما است.

بحیرایی با بیان اینکه کمیته امداد رضوان قرار است در کنار اشتغال و آموزش مددجویان، نسبت به معضلات اجتماعی و ارائه مشاوره نیز اقدام کند، گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی و… از جمله مأموریت‌های این اداره خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟