دستگاه‌های اجرایی تا 15 شهریور اعتبارات سال گذشته را جذب کنند


دستگاه‌های اجرایی تا 15 شهریور اعتبارات سال گذشته را جذب کنند

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از دستگاه‌های اجرایی خواست حد اکثر تا ۱۵ شهریور اعتبارات باقی مانده سال مالی ۱۴۰۰ را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده عصر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: در دو ماهی که به سال مالی ۱۴۰۰ افزوده شد، باید دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب باقی مانده اعتبارات سال گذشته نهایت تلاش لازم را می‌کردند.

به گفته وی هرچند سال مالی ۱۴۰۰ تمدید شد اما هنوز بعضی از دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی نتوانسته اند همه اعتبارات ملی یا استانی خود را جذب کنند.

وی تصریح کرد: در جذب اعتبارات سال مالی گذشته، چند دستگاه اجرایی استان مشکلاتی دارند که با اقداماتی که در مدت باقی مانده انجام می‌دهند، باید نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبارات باقی مانده سال مالی گذشته انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان باید حداکثر تا ۱۵ شهریور اعتبارات باقی مانده از سال مالی ۱۴۰۰ را جذب و گزارش مربوط به آن را به استانداری ارسال کنند.

در این جلسه کارشناسان اداره کل امور اقتصادی استان گزارشی از وضعیت هر یک از دستگاه‌های اجرایی و میزان اعتبارات جذب نشده هر یک از دستگاه‌های اجرایی بیان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی هم توضیحات در این خصوص بیان کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان