غیبت رونالدو و رفقا، پشت سر کاپیتان منچستریونایتد!


غیبت رونالدو و رفقا، پشت سر کاپیتان منچستریونایتد!

کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد، علیه هری مگوایر، کاپیتان این تیم صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چند ماه اخیر برای هری مگوایر مدافع انگلیسی و گران قیمت منچستریونایتد چندان خوب نبوده و او انتقادات فراوانی را متحمل شده است. حتی این بازیکن در دو بازی آخر یونایتد که با کسب پیروزی همراه بوده، روی نیمکت حضور داشته و به نظر این روند در هفته های پیش رو نیز ادامه پیدا خواهد کرد. نشریه اتلتیک در گزارشی رونالدو در کنار گروهی از بازیکنان منچستریونایتد مانند رافائل واران و پل پوگبا، در فوریه سال جاری و در کمپ کارینگتون به سراغ رالف رانگنیک، سرمربی سابق شیاطین سرخ رفته و جلسه ای با او تشکیل دادند.

غیبت رونالدو و رفقا، پشت سر کاپیتان منچستریونایتد!

در این جلسه رونالدو به وضوح به سرمربی آلمانی یونایتد اعلام کرده که هری مگوایر بخش مهمی از مشکلات تیم است و باید از ترکیب کنار گذاشته شود. اما رالف رانگنیک به این بازیکنان از جمله رونالدو اعلام کذده که صحبت کردن در مورد مگوایر آنهم در زمانی که خود بازیکن در این جلسه حضور ندارد، رفتاری غیرحرفه ای و نامناسب است. البته به نظر می رسد چند نفر از حاضران در آن گروه متعاقبا از سرمربی باتجربه تیم بابت این رفتار عذرخواهی کرده اند.

رونالدو همچنین در این جلسه خواهان تغییرات دیگری در ترکیب اصلی منچستریونایتد نیز شده است. این ستاره 37 ساله از رالف رانگنیک خواسته در خط حمله در کنار ادینسون کاوانی بازی کند، اما به این درخواست رونالدو نیز توجهی نشد و به ندرت و در طول فصل شاهد حضور همزمان این بازیکن و ستاره اوروگوئه ای در ترکیب ثابت منچستریونایتد بودیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه