هفته آینده هم قضاوت خواهم کرد؛/ فغانی: هدف ما قضاوت در فینال جام جهانی است


هفته آینده هم قضاوت خواهم کرد؛/ فغانی: هدف ما قضاوت در فینال جام جهانی است

علیرضا فغانی می‌گوید برای قضاوت فینال جام جهانی مسیر سختی را پیش روی خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی که قضاوت دیدار امروز سپاهان و فولاد را بر عهده داشت پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: طبق صحبت ها و توافقی که شده بود قرار بود هر زمانی که لیگ استرالیا تعطیل است یا من در ایران حضور دارم، با توجه به نیازشان در مسابقات مدنظر قضاوت کنم که بازی امروز برای قضاوت قسمت شد و احتمالا هفته آینده هم یک بازی باشد.

او درباره قضاوت در جام جهانی و احتمال حضور در فینال این رقابت ها گفت: هدف ما قضاوت در مراحل بالای جام جهانی و فینال است؛ با توجه به تجربیاتی که کسب کردیم کار خیلی سختی پیش رو داریم و توقع هم در ایران بالا رفته است و همه فکر می‌کنند چون دور قبل رده‌بندی را قضاوت کردیم این دوره حتما فینال است اما اینطور نیست و باید خیلی زحمت بکشیم و پله پله با کمک داوران پیش برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

فغانی در واکنش به احتمال غیبت منصوری و ابوالفضلی در‌ کوبل داوری او به دلیل عدم وجود VAR در ایران گفت: چنین چیزی نیست. بچه ها در جام جهانی ۲۰۱۸ و تورنمنت های دیگری که حضور داشتیم با سیستم VAR کار کردند و مشکلی ندارند.

هفته آینده هم قضاوت خواهم کرد؛/ فغانی: هدف ما قضاوت در فینال جام جهانی است

وی افزود: در خصوص اینکه مطرح می‌کنند چون VAR نداریم داوران‌ ما از مسابقات بین‌المللی حذف می‌شوند باید بگویم داورانی برای مسابقات انتخاب می‌شوند که در‌ کشورشان VAR دارند و داوران‌شان لایسنس داشته باشند و فکر می‌کنم با قول های مسئولین این مورد هم مرتفع می‌شود.

فغانی درباره اینکه آیا وعده ها در خصوص آموزش سه ماهه رخ خواهد داد یا خیر گفت: اینها بحث مدیریتی است که من و دوستان نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. کسانی که صحبت کرده‌اند مسئول هستند و امیدوارم وعده هایشان عملی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟