کتاب «دوباره فردوس» در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس رونمایی می شود


کتاب «دوباره فردوس» در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس رونمایی می شود

فرمانده ناحیه سپاه فردوس از رونمایی کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» در اجلاسیه ملی جهادگران در این شهرستان همزمان با ۱۳ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد فاطمی نسب» امروز (۷ شهریور) در مجمع فعالان برتر رسانه ای خراسان جنوبی از رونمایی کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» در اجلاسیه ملی جهادگران در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همچنین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در قالب ۸۰ غرفه، نمایشگاه عکس روایت جهاد مقدس و تجلیل از ۸ گروه جهادی برتر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این مراسم ملی است.


وی گفت: هم اکنون ۷۲ گروه جهادی شهرستانی، استانی و کشوری در قالب ۹۶۰ نفر روز در حال خدمات رسانی به مردم هستند و در روزهای آینده نیز، ۱۶۰ نفر در قالب گروه جهادی دامپزشکی به فردوس وارد خواهند شد.


فرمانده ناحیه سپاه فردوس برگزاری کارگاه آموزشی با شرکت ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی در ۱۲ شهریور خبر داد و اظهار کرد: در روز ۱۳ شهریور، میزبان ۱۳ مهمان کشوری و استانی خواهیم بود.


وی به فعالیت ۱۳ کمیته مختلف ذیل اجلاسیه ملی جهادگران فردوس اشاره و اظهار امیدواری کرد: این برنامه در سالهای آینده در قالب تجلیل از گروه های جهادی برتر برگزار شود.


«سجاد رضایی» رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی هم اظهار کرد: هدف از برگزاری این مجمع، محقق کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب برای یک جبهه واحد رسانه ای است.


رئیس بسیج رسانه ای خراسان جنوبی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بحث جهاد تبیین به عنوان یک واجب قطعی و ضروری ادامه داد: مخاطب اول این دستور رهبری، فعالان رسانه ای و خبرنگاران هستند.


وی از تشکیل یک جبهه واحد و یکپارچه از رسانه های استان برای مقابله با نقشه های ضد انقلاب با تشکیل مجمع فعالان برتر رسانه ای خبر داد و گفت: در تلاش هستیم کمبودهای احتمالی را با هم افزایی رسانه هاط حل و فصل کنیم.


پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی