جهاد تبیین واکسن ضد ویروس های رسانه ای دشمن است


جهاد تبیین واکسن ضد ویروس های رسانه ای دشمن است

ساری- استاندار مازندران مسئولیت پذیری را از جمله ویژگی های شاخص دولت بیان کرد و گفت: جهاد تبیین واکسن ضد ویروس های رسانه ای دشمن در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی مازندران با اشاره به کارنامه دولت در یکسال گذشته اظهار داشت: این کارنامه در نهایت موجب رضایت مقام معظم رهبری شده است.

وی با اظهار این که مسئولیت پذیری از جمله ویژگی‌های برجسته دولت به شمار می‌رود، افزود: برخی از دولت‌ها سلب مسئولیت کرده بودند و برخی نیز مشکلات رابه دوش دولت‌های قبلی گذاشته بودند و به عنوان نمونه در واردات کرونا دولت قبلی اعلام کرد که شرایط واردات را به دلیل تحریم ندارد ولی دولت سیزدهم ظرف دو ماه قفل واردات واکسن را باز کرد.

وی ادامه داد: مدیری که قفل و گره کارها را باز می‌کند انقلابی است و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحلیل محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری و انعکاس آن اقدام کنند.

حسینی پور با تاکید بر این که نیازمند ارزیابی و محاسبه هستیم، سنجش و ارزشیابی را از جمله مؤلفه‌های اداری بیان کرد و گفت: در حکمرانی اسلامی هر مسئولی باید عملکرد خود را ارزیابی کند و ببیند چقدر مقابل خداوند و مردم بدهکار است.

استاندار مازندران گفت: با توجه به فعالیت رسانه‌ای دشمن و برتری در این حوزه، کار به جایی رسید که واکسن ضد ویروس به نام جهاد تبیین در جامعه عرضه شد و هر دستگاهی با صداقت اقدامات را برای مردم بازگو کند.

وی با اظهار این که طی یکسال گذشته کارهای زیادی صورت گرفت که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در جذب سرمایه تلاش‌های زیادی صورت گرفت و بخش خصوصی در بسیاری از جاها به میدان آمد.

حسینی پور با بیان این که باید به مردم امید داد، گفت: امروزه در جهان یک موضوع اصلی مورد توجه مدیران قرار گرفت و بهره وری اهمیت بالایی دارد و ارتباط زیادی با رشد اقتصادی استان دارد.

استاندار مازندران با تاکید بر جذب سرمایه گذار خصوصی، تدوین راهکارهای عملی را امری مهم و ضروری دانست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ویدیوی حیرت‌انگیز ناسا از شراره‌های خورشیدی کلاس ایکس