افزایش قیمت 8 هزار دلاری مرسدس بنز G کلاس برای مدل 2023


افزایش قیمت 8 هزار دلاری مرسدس بنز G کلاس برای مدل 2023

مرسدس بنز ایالات‌متحده قیمت برخی محصولات خود برای مدل ۲۰۲۳ را بروز کرده و اکثر آن‌ها را افزایش داده است. برای مدل ۲۰۲۳ تقریباً همهٔ محصولات این شرکت گران‌تر شده‌اند اما دراین‌بین G کلاس بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است. قیمت پایهٔ این آفرودر...

مرسدس بنز ایالات‌متحده قیمت برخی محصولات خود برای مدل ۲۰۲۳ را بروز کرده و اکثر آن‌ها را افزایش داده است. برای مدل ۲۰۲۳ تقریباً همهٔ محصولات این شرکت گران‌تر شده‌اند اما دراین‌بین G کلاس بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است. قیمت پایهٔ این آفرودر لوکس برای مدل ۲۰۲۳ در مدل G550 از ۱۳۹,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود که نسبت به قیمت پایهٔ ۱۳۱,۷۵۰ دلاری مدل ۲۰۲۲ افزایش ۸,۱۵۰ دلاری را نشان می‌دهد.

افزایش قیمت 8 هزار دلاری مرسدس بنز G کلاس برای مدل 2023

بااین‌حال، مرسدس بنز جزئیات دیگری در مورد G کلاس مدل ۲۰۲۳ اعلام نکرده و گفته است که به‌روزرسانی‌های این خودرو برای سال آینده بعداً اعلام خواهند شد؛ بنابراین، در حال حاضر مشخص نیست که آیا در پس این افزایش قیمت قابل‌توجهی تغییراتی هم در تجهیزات خودرو رخ داده است یا نه ولی این موضوع محتمل به نظر می‌رسد. قیمت G63 AMG مدل ۲۰۲۳ هم بعداً اعلام خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضهٔ احتمالی G63 AMG 4×4۲ نیز در ایالات‌متحده وجود ندارد. این نسخه در ژوئن امسال با پیشرانهٔ V8 و قیمت حدودی ۲۵۰ هزار دلار معرفی شد اما هنوز اعلام نشده است که این G کلاس توانمندتر در چه بازارهایی عرضه خواهد شد.

افزایش قیمت 8 هزار دلاری مرسدس بنز G کلاس برای مدل 2023

بااین‌حال، مرسدس بنز هفت محصول جدید دارد که با مدل ۲۰۲۳ راهی بازار خواهند شد. شش مدل از این خودروها شامل EQS سدان، EQS SUV، C43 AMG، EQE، EQE AMG و EQB اواخر امسال راهی نمایندگی‌های مرسدس در ایالات‌متحده خواهند شد درحالی‌که نسل جدید GLC چند ماه بعد در نیمهٔ نخست سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان