بازرسی‌های عمقی و اثربخش در دستور کار بازرسان قرار گیرد


بازرسی‌های عمقی و اثربخش در دستور کار بازرسان قرار گیرد

یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بازرسان خواست بازرسی‌های عمقی، دقیق و اثربخش را در دستور کار قرار دهند و از پرداختن به موضوعات جزئی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خداییان عصر پنجشنبه در جریان سفر رییس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان یزد در جمع کارکنان بازرسی این استان با اشاره به جایگاه مهم سازمان بازرسی کل کشور به عنوان یک دستگاه نظارتی اظهار داشت: با توجه به اینکه نظارت بر عملکرد تمامی دستگاه ها بر عهده این سازمان است باید افرادی که در سازمان بازرسی هستند توانمند و متخصص باشند.

وی از بازرسان خواست در بازرسی ها از پرداختن به مسائل جزئی خودداری کنند و به دستگاهی ورود نداشته باشند مگر اینکه به صورت عمقی موضوعات پیگیری شود و علاوه بر استخراج نکات مثبت، سوجریانات هم شناسایی شوند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر ضرورت شناسایی گلوگاه های فساد تاکید کرد و ‌ادامه داد: این موضوع به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

خدائیان همچنین از بازرسان خواست به شکلی دقیق به دستگاه ها ورود داشته باشند که تمام مدیران و کارکنان سایه شان را احساس کنند و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه به تمامی حوزه ها وقوانین مسلط باشید.

وی به طراحی یک سامانه برای درج نقاط مثبت و منفی مدیران اشاره کرد و گفت: این سامانه طراحی تا در آینده به‌عنوان مرجعی برای استعلامات مدیران مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورود نمادین کاروان اسرا از شام به کربلا در مهریز