کنگره ملی سردار شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد


کنگره ملی سردار شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد

بوشهر- کنگره ملی سردار شهید رئیسعلی دلواری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و مسئولان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه‌شب در کنگره ملی سردار شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: سردار قالیباف همچون گذشته پرافتخار خود دارای روحیه ارزشی و انقلابی است.

غلامحسین کرمی اضافه کرد: تنگستان برای هیچکس ناشناخته نیست؛ سرزمین سرداران بزرگ است که تاریخی درخشان دارد و هیچگاه در برابر دشمن عقب نشینی نکرده و نقطه سیاهی در مبارزه این مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه پوزه انگلیس در همین منطقه به خاک مالیده شده است افزود: در این سرزمین مردانی رشد کردند که استعمار و استکبار را به ذلت کشاندند و تلاش کردند و افتخار آفریدند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم این منطقه را حکمی جهادی که از مراجع دینی می‌گرفتند وارد جهاد می‌شدند و افتخار می‌آفریدند.

۱۲ شهریور سالروز شهادت قهرمان مبارزه با استعمار شهید رئیس‌علی دلواری به نام روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس نامگذاری شده است.

رئیس‌علی دلواری نقش و جایگاهی ویژه در مقابله با استعمار انگلیس داشت و طی چند مرحله شکست‌های سنگینی را به استعمارگران تحمیل کرد و انگلیسی‌ها حتی عکس‌های او را هم محو کردند.

مراسم گرامیداشت صد و هفتمین سالگرد شهادت شهید رئیس‌علی دلواری در محل موزه شهید رئیس‌علی دلواری برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات