مدیران استان سمنان برای حل مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند


مدیران استان سمنان برای حل مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند

سمنان- امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه بسیاری از چالش‌های موجود در کشور قابل حل هستند، گفت: مدیران استان برای حل مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم و گشودن گره از مشکلات آنها است، ابراز داشت: مدیری موفق خواهد بود که بتواند با سرعت عمل بیشتری این گره‌ها را باز و از آمد و شد مکرر مردم به ادارات و امروز و فردا شدن‌ها جلوگیری کند.

وی بابیان اینکه مدیران استان سمنان باید در خدمت کردن به مردم از یکدیگر سبقت گیرند و به سرعت مشکلات را رفع کنند، افزود: این اقدام مردم را امیدوارتر می‌کند لذا وجود شتاب در حل مشکلات مورد انتظار همه اقشار و گروه‌های مختلف جامعه است.

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه یکی از مواردی که دولت سیزدهم بر روی آن تاکید دارد «مردمی بودن» است، ابراز داشت: دولت سیزدهم از ابتدا سنگ بنای خود را بر همین اصل گذاشته که با مردم و برای آنها باشد و مشاهده می‌کنیم که با اهتمام خاصی به دنبال گشودن گره‌ها است.

قدس پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بر همین اصل مردمی بودن تاکید دارند، تصریح کرد: جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید شده و این در بطن جامعه نیز وجود دارد ایشان در فرمایش‌های خودشان بارها مسئولان را به دوری از حاشیه‌ها و گزینش و استفاده از فکر جوانان توصیه کردند.

وی با بیان اینکه مدیری موفق است که مردمی باشد، افزود: رعایت اولویت‌ها، داشتن سرعت عمل در انجام کارها و هم‌درد بودن با مردم باید ویژگی مدیران استان سمنان قرار گیرد و رفتار انقلابی تنها به زبان نیست و در رفتار نیز باید خود را نشان دهد تا موجب رضایتمندی مردم را فراهم کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین