یک هزار جهادگر در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس حضور پیدا می کنند


یک هزار جهادگر در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس حضور پیدا می کنند

بیرجند- رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: طی اجلاسیه ملی جهادگران حدود یک هزار جهادگر در فردوس حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی در جمع مردم بیرجند، اظهار کرد: خراسان جنوبی در آستانه رویداد ملی بزرگ اجلاسیه جهادگران در فردوس است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در حاشیه این اجلاسیه از کتاب خاطرات مقام معظم رهبری از حضورشان در فردوس در سال ۴۷ رو نمایی می‌شود، افزود: این خاطرات بی شک جذاب و دلنشین خواهد بود.

زهرایی با بیان اینکه اجلاسیه در تاریخ سیزدهم شهریور ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: در اجلاسیه ملی جهادگران حدود یک هزار جهادگر از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان مردم

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه اقتصاد به توان مردم راه اندازی شده است، گفت: گروه‌های جهادی پزشکی از روزهای گذشته در فردوس مستقر شده و امروز نیز رزمایش جهاد دامپزشکی در استان آغاز شده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و حق طلبی به عنوان تأکیدات مقام رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسائل مورد تأکید گروه‌های جهادی است.

زهرایی با اشاره به اینکه شیعه باید فعال اجتماعی بصیر و مطالبه گر باشد، گفت: رویکرد دولت سیزدهم مردمی، دارای مدیریت جهادی و پای کار انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه مدیر تراز انقلاب اسلامی، مسئولی خدمتگزار در بین مردم است، بیان کرد: مردم خراسان جنوبی از نظر درآمد زیر متوسط کشور هستند اما از لحاظ کمک‌های مردمی در سطح کشور همیشه در صدر قرار گرفته‌اند.

انقلاب اسلامی استمرار تفکر عاشورایی

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: بی شک انقلاب اسلامی استمرار قطعی تفکر علوی و نهضت عاشورایی است.

زهرایی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) قلوب جهانیان را تسخیر کرده است، یادآور شد: نه فقط مسلمانان بلکه بسیاری از غیر مسلمانان نیز محب و دوستدار اهل بیت (ع) شده‌اند.

وی با بیان اینکه از دیگر مسائل مورد اشاره مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین است، گفت: جهادگران باید در عرصه جهاد تبیین نیز وظیفه خود را به صورت آگاهانه انجام دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟