تصویر منتسب‌به کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition فاش شد


تصویر منتسب‌به کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition فاش شد

تصویر منتسب به RTX 4080 Founders Edition نشان می‌دهد این کارت گرافیک بدنه‌ای مشابه RTX 3090 دارد. کارت گرافیک‌های جدید انویدیا به‌زودی معرفی می‌شوند.

یکی از افشاگران در توییتر تصویری از کارت گرافیک Nvidia RTX 4080 Founders Edition را که هنوز رسماً رونمایی نشده فاش کرده است. تصویر نشان می‌دهد کارت گرافیک انویدیا مجهز به هیت‌سینک سه درگاهی و قابی مشابه RTX 3090 است.

به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که انویدیا به‌جای بازطراحی کارت‌های گرافیکش تصمیم گرفته از همان فرمول موفق نسل قبل استفاده و یک‌سری بهبودها روی آن اعمال کند. ظاهراً فن گرافیک RTX 4080 Founders Edition پره‌های بزرگ‌تری دارد. همچنین عدد ۴۰۸۰ روی بدنه‌ی محصول با فونت متفاوتی نوشته شده است.

تصویر منتسب‌به کارت گرافیک RTX 4080 Founders Edition فاش شد

فعلا نمی‌دانیم تصویر فاش‌شده حقیقی است یا نه. به‌‌راحتی می‌توان ازطریق اپلیکیشن‌هایی مثل فتوشاپ تصاویر گرافیک‌های نسل قبل را اصلاح کرد تا مثل گرافیک نسل جدید به نظر برسند. تا زمانی که انویدیا RTX 4080 را معرفی نکند همه‌چیز در حد شایعه باقی می‌ماند.

به گزارش دیجیتال ترندز، انویدیا گفته است در اواخر شهریور رویداد GTC را برای معرفی معماری گرافیکی Lovelace که در محصولات سری RTX 4000 استفاده می‌شود برگزار می‌کند. دور از انتظار است که اولین گرافیک‌های دسکتاپی RTX 4000 در این مراسم معرفی شوند.

شایعه‌ها می‌گویند کارت گرافیک RTX 4080 انویدیا مجهز به تراشه‌ی AD103 و ۸۰ تا ۸۴ پردازنده‌ی جریانی است و از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6X و توان ۴۲۰ وات استفاده می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی