تزریق یک میلیون و 364 هزار دُز واکسن کرونا در خراسان‌جنوبی


تزریق یک میلیون و 364 هزار  دُز واکسن کرونا در خراسان‌جنوبی

بیرجند-دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان‌جنوبی با اشاره به شناسایی ۲۴ بیمار جدید کرونایی در استان گفت: یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۵۸۳ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۵۸۳ دُز واکسن کرونا در خراسان‌جنوبی تزریق شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار ۲۴ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شده که این بیماران از ۱۲۰ آزمایش مولکولی و سریع کرونا تشخیص داده شدند.

شریف زاده با اشاره به اینکه بر اساس این آمار بیشترین بیماران با هفت مورد مربوط به شهرستان قاین است، گفت: مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در خراسان جنوبی گزارش نشده است و تعداد فوتی‌های کرونایی در استان همان هزار و ۴۷۸ نفر است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۳۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۴ نفر از آنان مبتلا قطعی به کرونا تشخیص داده شدند.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه حال چهار نفر از بیماران کرونایی وخیم است.

شریف زاده بیان کرد: توصیه ما به شهروندان عزیز هم استانی برای حفظ سلامتی و پیشگیری از کرونا همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن است.

وی گفت: امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و تزریق دَز یادآور شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و خراسان جنوبی باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟