آمادگی مدارس چهارمحال و بختیاری تا اول مهرماه سنجیده می‌شود


آمادگی مدارس چهارمحال و بختیاری تا اول مهرماه سنجیده می‌شود

شهرکرد- مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: میزان آمادگی مدارس تا اول مهرماه با اجرای مانور بازگشایی مدارس سنجیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین امیریان در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی با روسای شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، این ایام را ایام انسان سازی و تقویت روح دانست و با اشاره به فضیلت های این روزها خواستار برنامه ریزی ادارات آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های متناسب با اربعین حسینی شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ثبت نام و کلاس بندی دانش آموزان از مدیران مدارس خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و کلاس بندی همه دانش آموزان اقدام کنند.

امیریان همچنین با توجه به نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش به هیپت دانش آموزی انصار المهدی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری خواستار تقویت هیپت های دانش آموزی در سطح استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری همچنین ضمن تشکر از مقام عالی وزارت به دلیل سفر به استان چهارمحال و بختیاری این سفر را بسیار پر خیر و برکت برای استان دانست و گفت: اقدامات بسیار خوبی در این سفر صورت گرفت که می توان به تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت اردوگاه دانش آموزی چمالی در سامان اشاره کرد.

امیریان همچنین حضور عوامل اجرایی آموزشگاه را در روز های شنبه تا چهارشنبه در محل کار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: همه مدارس موظف به اجرای برنامه های پروژه مهر هستند و میزان آمادگی مدارس تا اول مهر ماه با اجرای مانور بازگشایی مدارس سنجیده خواهد شد.

بنابراین گزارش، در ادامه این نشست معاونان و روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش و پرورش، مدیران و روسای ادارات شهرستان ها و مناطق به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص پروژه مهر پرداختند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر