پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند پرچمدار منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باشد


پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند پرچمدار منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باشد

میرزایی نسب گفت: امیدواریم در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» به میزبانی شیراز بتواند پرچمدار منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص محافل قرآنی و تلاوت جمعی باشد تا به تمام کانون های مساجد کشور تسری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی میرزایی نسب» امروز (شنبه 12 شهریور) در جلسه هماهنگی مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» که به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد، گفت: پس از 2 سال برگزاری مسابقات در مشهد مقدس به دنبال ایجاد تغییراتی در محل و روند برگزاری مسابقات بودیم که با توجه به بهره مندی شیراز از برکت وجود حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تصمیم گرفته شد تا مکان برگزاری به شیراز منتقل شود.

دبیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور با بیان اینکه برکت حضور مسابقه دهندگان در این فضای معنوی بر برکت مسابقات می افزاید، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص برنامه های قرآنی و به ویژه مسابقات قرآنی رهنمود های ارزشمندی را مطرح کده اند که برپایی محافل قرآنی و پایگاه های قرآنی در مساجد از آن جمله است.

مدیر فرهنگی، اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: امیدواریم در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» به میزبانی شیراز بتواند پرچمدار منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص محافل قرآنی و تلاوت جمعی باشد تا به تمام کانون های مساجد کشور تسری پیدا کند.

وی همچنین افزود: امید است این رویداد مهم قرآنی که جزء چهار مسابقات برتر کشور است، بتواند با استفاده از شبکه وسیع کانون های مساجد پایگاه های قرآنی با محوریت مساجد را رقم بزند.

میرزایی نسب ابراز امیدواری کرد: مسابقات قرآنی «مدهامتان» با مجوز ستاد عالی مسابقات قرآن کشور اجرا می شود و امید است این دوره نیز خاطرات خوشی را برای متسابقین (مسابقه دهندگان) رقم بزند.

دبیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور با تاکید بر اینکه بر این اعتقاد هستیم تا از فضای مسابقات برای جریان سازی و نشر معارف قرآن کریم استفاده کنیم، اظهار داشت: مسابقات قرآن «مدهامتان» یکی از ابزار هایی است که سال ها برای نشر قرآن کریم استفاده می شده و سفره ای بابرکت در اختیار کانون های مساجد کشور است.

خاطرنشان می شود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» از 12 تا 15 مهرماه در شیراز برگزار می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات