برنامه‌ریزی برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین در محورهای لرستان


برنامه‌ریزی برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین در محورهای لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از برنامه‌ریزی برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین حسینی(ع) در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جلسه هماهنگی نظارت بر روند جابجایی زائران عتبات عالیات و ایمنی تردد زائران در محورهای استان لرستان در ایام طرح اربعین حسینی بر نظارت جدی بر ارائه خدمات حمل و نقل به زائران اربعین حسینی و جلوگیری از تضییع حقوق آنها شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت همایش بزرگ اربعین حسینی، امروز اولویت کشور ما خدمت رسانی با کیفیت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است و دستیابی به این مهم در حوزه وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نظارت جدی بر ارائه خدمات حمل و نقل به زائران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه مستندسازی و اطلاع رسانی فعالیت‌ها باید در هماهنگی با روابط عمومی انجام شود، گفت: اکنون که توفیق خادمی امام حسین (ع) نصیب مجموعه ما شده، باید به بهترین نحو ممکن با بسیج امکانات و منابع انسانی در ایمن سازی محورها، کنترل ناوگان حمل و نقل و خدمات پایانه‌های مسافر و پاسخگویی به مسافران اقدام کنیم و در این راستا هیچ گونه قصوری پذیرفته نیست.

در ادامه رضا عبدی معاون حمل و نقل هم با بیان شرح وظایف رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی در مدیریت تردد زائران اربعین حسینی بر هماهنگی شهرستان‌ها در ارائه نرخ مصوب بلیط، افزایش ساعت کار رانندگان بخاطر ترافیک احتمالی در روزهای منتهی به اربعین و اوج تردد، حضور دائمی نمایندگان ادارات شهرستانی در پایانه‌های مسافر و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهرستان تاکید کرد.

اکبر جدیدی مشاور مدیرکل و مدیر حراست این اداره کل نیز خواستار توجه بیشتر به اجرای عملیات راهداری و ایمنی تردد در ایام طرح اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...