فعالیت 13 تعاونی دانش‌بنیان در لرستان


فعالیت 13 تعاونی دانش‌بنیان در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی لرستان از فعالیت ۱۳ تعاونی دانش‌بنیان با اشتغال ۳۶۲ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز شنبه در دیدار تشکلات تعاونی و مدیران شورای هماهنگی رفاه لرستان با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تعاون و کار جمعی در دین اسلام یک فرهنگ اصلی بوده است، اظهار داشت: فرهنگ تعاون و کار گروهی همیشه اگر در کاری آغاز شود موفقیت آن حتمی است چرا که دین اسلام تعاون را همدلی و تعامل برای اجرای همه کارها عنوان کرده است.

وی ضمن اشاره به عضویت ۳۹ هزار و ۳۲۵ نفر در ۱۵ گرایش مختلف واحدهای تعاونی لرستان افزود: ۱۳ تعاونی دانش بنیان با اشتغال ۳۶۲ نفر و ۱۱ تعاونی فراگیر با اشتغال هزار و ۴۲۸ نفر در این استان فعالیت دارند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه امسال سه تعاونی در استان و یک تعاونی در سطح ملی برتر شناخته شده اند بیان کرد: امسال ۱۳ هزار و ۶۶۸ ساعت آموزش‌های لازم در قالب ۱۰ هزار و ۳۶۶ نفر به فعالان حوزه تعاونی لرستان ارائه شده است.

جهانی با بیان اینکه شش هزار تعاونی در این استان وجود دارد که سه هزار و ۴۹ واحد آن با ۲۱ هزار و ۳۵۸ نفر عضو فعال هستند، اظهار داشت: مشکل اصلی لرستان بحث اشتغال است که در این راستا تعاونی‌ها می‌توانند به توسعه اقتصادی و رفع معضل بیکاری کمک کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راهیابی کشتی‌گیر لرستانی به المپیک توکیو موجب غرور و شادی شد