آموزش تولید محتوای الکترونیک از سوی مدرسه مجازی آیات


آموزش تولید محتوای الکترونیک از سوی مدرسه مجازی آیات

آموزش ادوب آدیشن از مجموعه دوره‌های آموزشی تولید محتوای الکترونیک از سوی مدرسه مجازی آیات برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان،گروه اندیشه، آموزش ادوب‌آدیشن به صورت آفلاین در نرم‌افزار مدیریت آموزش (LMS) از مجموعه دوره‌های آموزشی تولید محتوای الکترونیک از سوی مدرسه مجازی آیات زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ادوب‌آدیشن یکی از نرم‌افزارهای تولید و ویرایش فایل‌های صوتی است که به کمک آن می‌توان به تولید پادکست، تبدیل، ترکیب و اعمال افکت‌های صوتی پرداخت. در این دوره افراد محتوای آموزش را بر بستر ال ام اس دریافت کرده و تکالیف را بر همان بستر ارائه خواهند داد.

این دوره ویژه تولیدکنندگان محتوای الکترونیک در مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت، مربیان آموزش مجازی، قرآن‌پژوهانی که تمایل به همکاری با مدارس در شکل‌گیری آموزش مجازی دارند و کسانی که تمایل به تقویت توان فنی مجمع مدارس دانشجویی دارند به مدت ۹ هفته از پنجم شهریورماه تا دهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان تا جمعه، چهارم شهریورماه به منظور ثبت‌نام در این دوره از طریق لینک http://quranetratschool.ir/?p=۲۶۲۱۵ مهلت دارند.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به آشنایی با صوت و مفهوم نرخ نمونه‌برداری و عمق بیت، آشنایی با صدای مونو و استریو، معرفی چند نرم‌افزار برای کاهش حجم صوت، معرفی ادوب‌آدیشن، آشنایی با محیط ویوفرم در آدیشن و نویزگیری، آشنایی با محیط مولتی ترک در آدیشن و آموزش ساخت پادکست اشاره کرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز