رونمایی از تبلت جان سخت سامسونگ با باتری قابل تعویض


رونمایی از تبلت جان سخت سامسونگ با باتری قابل تعویض

تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ G کوالکام و یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از تبلت جان سخت سامسونگ با باتری قابل تعویض
سامسونگ به تازگی جدیدترین تبلت مقاوم خود، گلکسی تب اکتیو ۴ پرو را بطور رسمی عرضه کرده است. این دستگاه با ارتقاء به اتصال ۵ G زیر ۶ گیگاهرتز و وایفای ۶ E راه اندازی شده است و از باند‌های خصوصی ۴ G/LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

این تبلت به یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی TFT LCD (۱۹۲۰ در ۱۲۰۰)، یک پردازنده هشت هسته‌ای ۶ نانومتری که احتمالا اسنپدراگون ۷۷۸ G کوالکام است و در دو پیکربندی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود.

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو از کارت microSD و باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توانید این تبلت را بدون باتری و در حالی که آن را به برق متصل کرده اید، استفاده کنید و قادر است حتی در محیط‌هایی با دمای بالا نیز کار کند. یک قلم S Pen همراه با این دستگاه ارائه می‌شود.

از گزینه‌های اتصال تبلت جدید سامسونگ می‌توان به ۵ G، GPS، LTE، وایفای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC، عملکرد هیبریدی دو سیم کارته (در امریکای شمالی) و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کلید Home اشاره کرد. این دستگاه با وزن ۶۷۴ گرم و ضخامت ۱۰.۲ میلی متر ارائه می‌شود و اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا می‌کند.

تبلت گلکسی تب اکتیو ۴ پرو و قلم S Pen آن هر دو از استاندارد IP ۶۸ برای محافظت در برابر گرد و غبار، خاک و شن استفاده می‌کنند و تا مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب شیرین دوام می‌آورند.

این تبلت طبق استاندارد MIL-STD-۸۱۰ H در برابر ارتفاع، رطوبت، اسپری نمک، گرد و غبار و لرزش مقاومت می‌کند. به گفته سامسونگ، گلکسی تب اکتیو ۴ پرو از ماه سپتامبر در بخش‌هایی از اروپا ارائه خواهد شد و از سال آینده در آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه در دسترس قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد