قهرمانی‌جهان؛ ایتالیا برای صعود به زحمت افتاد


قهرمانی‌جهان؛ ایتالیا برای صعود به زحمت افتاد

ایتالیا موفق شد در یک بازی نه چندان آسان کوبا را شکست دهد و به مرحله بعدی قهرمانی جهان صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت ها نیز شروع خوبی را تجربه کرده بود اما در دور نهایی مسابقات آن ها که میزبان هم بودند کار خود را با رتبه چهارمی به پایان رساندند که اصلاً دستاورد خوبی برای این تیم محسوب نمی شد.

شاگردان فردیناندو دی جورجی در مسابقات قهرمانی جهان نیز شروع فوق العاده ای را تجربه کردند و در گروه خود با کسب حداکثر امتیازات صدرنشین شدند. ایتالیا همچنین در رده بندی نهایی دور گروهی در رده اول قرار گرفت. اینها باعث شد که آنها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کوبا بروند.

قهرمانی‌جهان؛ ایتالیا برای صعود به زحمت افتاد

در سمت مقابل کوبایی ها در گروه خود بعد از ایتالیا و ژاپن سوم شده بودند. کوبا در همان بازی اول خود برزیل قدرتمند را به زحمت انداخت و با نتیجه ٣-٢ مغلوب این تیم شد. عملکرد خوب کوبا باعث شد که بسیاری از کارشناسان والیبال این تیم را شگفتی این دوره از مسابقات بدانند.

در نهایت شب گذشته دو تیم ایتالیا و کوبا در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این دیدار با نتیجه ٣-١ به سود ایتالیا خاتمه یافت. در ست اول ایتالیا بود که موفق شد با نتیجه ٢۵-٢١ حریف خود را شکست دهد اما در ست‌ بعدی کوبا به بازی برگشت و ۲۵-۲۱ پیروز شد. در ست های سوم و چهارم اما شاگردان دی جورجی ٢۶-٢۴ و ٢۵-١٨ به برتری رسیدند و در مجموع با برد ٣-١ راهی یک چهارم نهایی شدند.

قهرمانی‌جهان؛ ایتالیا برای صعود به زحمت افتاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند