کاپیتان تیم ملی اسکواش: / برای موفقیت در قهرمانی آسیا نیاز به حمایت داریم


کاپیتان تیم ملی اسکواش: / برای موفقیت در قهرمانی آسیا نیاز به حمایت داریم

کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا کاشانی اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا که در مالزی برگزار شد به دلیل وقفه طولانی در برگزاری اردوهای تیم ملی نتوانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، اما امسال عزم خود را جزم کردیم که در این دوره از رقابت‌ها که آبان ماه در کره برگزار می‌شود، با حمایت فدراسیون و تلاش کادر فنی نتایج خوبی را رقم بزنیم و جزو ۴ تیم برتر قرار بگیریم.

وی درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی برای شرکت در این مسابقات، گفت: قرار بود اردوها از هفته سوم شهریور برگزار شود، به جهت برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در کیش تصور می‌کنم بعد از این رقابت‌ها اردوها برپا شود. این مسابقات به دلیل داشتن رنکینگ جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام بازیکنان تلاش می‌کنند جزو ۴ نفر برتر قرار بگیرند.

کاپیتان تیم ملی اسکواش تصریح کرد: بعد از مسابقات غرب آسیا که تیرماه در ایران برگزار شد، اکثر بازیکنان تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کردند و منتظر برپایی اردو بودند، البته فدراسیون به ما قول داده که بعد از قهرمانی کشور اردو را برگزار خواهند کرد که هنوز مشخص نیست اردویی برگزار شود یا خیر؟

کاشانی از علیرضا شامدی، سپهر اعتمادپور، سمیعی الله قاصد آبادی و نوید ملک ثابت به عنوان بهترین بازیکنان اسکواش نام برد و افزود: یکی از مشکلاتی که بازیکنان ما با آن روبرو هستند عدم شرکت در تورنمنت‌ها و اردوهای برون مرزی است، برای این که بازیکنان انگیزه پیدا کنند نیاز به حمایت بیشتر دارند، با وجود این که تنها چند نفر از بازیکنان در این رشته رنکنیگ بالایی جهانی دارند، اما نسبت به سایر کشورها در تورنمنت‌های برون مرزی کم تری حضور پیدا می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر از کادر فنی خوبی برخورداریم و از لحاظ امکانات با حمایت فدراسیون شرایط خوبی برای بازیکنان فراهم شده است، اما برای کسب نتایج بهتر در رویدادهای بین‌المللی نیاز به حمایت بیشتر داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !