کنترل ویژه ناوگان اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) در لرستان


کنترل ویژه ناوگان اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) در لرستان

خرم‌آباد- رئیس پلیس راه لرستان گفت: تردد اتوبوس‌های حامل زائران اربعین حسینی (ع) در راه‌های لرستان در مسیر رفت و برگشت به صورت ویژه کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زارعی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: رانندگان وسایل نقلیه عمومی با توجه به مسئولیت مهم و حساسی که برعهده دارند لازم است ضمن آمادگی جسمی و روحی مناسب رانندگی از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند.

وی افزود: در این راستا پلیس راه استان لرستان در تعاونی‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه راه آهن و مبدأ حرکت اتوبوس‌ها کارشناسانی را برای کنترل ناوگان و رانندگان قبل از حرکت مستقر کرده و در بین مسیر در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه مأموران کنترل‌های تکمیلی را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راه لرستان، خطاب به رانندگان و فعالان شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: این کنترل‌ها شامل تمام جزئیات و مقرراتی که لازم است از سوی راننده و شرکت و نیز در مورد اتوبوس‌ها رعایت شود، شده و با هرگونه تخلف و کاستی به ویژه در زمینه نقص سامانه سپهتن، رانندگی بیش از مدت مجاز، مصرف مواد افیونی و روانگردان برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ زارعی گفت: هم اکنون تمام راه‌های استان باز و ترافیک نیمه سنگین و روان است و وضعیت ترافیکی توسط ۴۷ تیم محسوس و ۱۰ تیم نامحسوس، ۳۰ دوربین ثابت ثبت تخلف در ۲۴ ساعت شبانه روز کنترل می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!