کتاب خاطرات «دوباره فردوس» رونمایی شد


کتاب خاطرات «دوباره فردوس» رونمایی شد

بیرجند-کتاب «دوباره فردوس» حاوی خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور جهادی در این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه اجلاسیه جهادگران فردوس از کتاب «دوباره فردوس» خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور جهادی بعد از زلزله فردوس به قلم آقای سید علیرضا مهرداد رونمایی شد.

ایمان عطار زاده، معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کمک رهبری منحصر به مردم فردوس در زلزله سال ۴۷ نبوده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم کرمانشاه، طبس، ایرانشهر و غیره در بلایای طبیعی کمک‌های فراوانی کردند.

یاری رساندن رهبری به مردم کنشی پر تکرار است

عطارزاده یاری رساندن رهبری به مردم را کنشی پرتکرار دانست که در مرام و راه و روش روحانیت اصیل شیعه همواره وجود دارد.

وی افزود: ایشان همیشه جهادگران را به کمک مردم سفارش کرده و کاستن از درد و غم مردم دغدغه همیشگی ایشان است.
معاون حفظ و نشر دفتر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز رهبری مروج گروه‌های جهادی و اولین پایه گذار حرکت‌های جهادی در کشور هستند که مریدان ایشان نیز باید این مسیر نورانی را ادامه دهند.

عطارزاده گفت: ایشان در زلزله سال ۴۷ فردوس برای کاستن از درد مردم نسبت به شکل‌گیری پایگاه امداد روحانیت و کمک به اسکان زلزله‌زدگان، درمان مصدومان، تأمین غذا و ایجاد سرپناه برای مردم آسیب دیده اقدام کرد.

وی با تأکید بر اینکه در آن زمان مردم فردوس در رفتار و کلام این سید جوان، آیت الله خمینی را می‌دیدند، اظهار کرد: امدادگری رهبر معظم انقلاب اسلامی در زلزله اسفراین، سیل اردیبهشت ماه ۵۷ قوچان و سیل در ایرانشهر و جنوب سیستان و بلوچستان تکرار شد.

زدودن فقر از چهره شهرها و روستاها آرمان انقلاب اسلامی

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز نظام نوپای جمهوری اسلامی که آرمان خود را زدودن چهره فقر و محرومیت از تارک شهرها و روستاهای عقب افتاده می‌دانست، جهاد سازندگی را تأسیس کرد.

عطار زاده با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از پشتیبانان همیشگی جهاد سازندگی بودند، اظهار کرد: رفتار و سلوک آیت الله خامنه‌ای مختص مردم ایران نیست و در سیل پاکستان نیز ایشان همگان را به یاری مردم مظلوم این کشور فراخواندند.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور مؤثر و هدایت حکیمانه رهبر انقلاب در دوران شیوع گسترده کرونا و حمایت از جهادگران برای گره گشایی از مشکلات مردم از اقدامات ماندگار در تاریخ ایران است.

وی گفت: امروز در پنجاه و چهارمین سالگرد حضور آیت الله خامنه‌ای در فردوس به یاد اولین اردوی جهادی دور هم جمع شده‌ایم تا این روش و منش بزرگ را گرامی داریم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


27 هزار و 486 نفر از خراسان جنوبی در سامانه سماح ثبت نام کردند