هوای خنک از فردا میهمان اردبیل می‌شود


هوای خنک از فردا میهمان اردبیل می‌شود

اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا تا اوایل هفته آینده هوای بسیار خنک در سطح استان میهمان خواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل با بیان اینکه طی امروز هوای گرم تا اواخر وقت امروز در سطح استان تداوم دارد، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا تا اوایل هفته آینده هوای بسیار خنک در سطح استان میهمان خواهد بود.

وی افزود: از عصر فردا با نفوذ توده هوای خنک و مرطوب به منطقه ضمن وزش باد خزری در مناطق شمالی، نوار شرقی و مناطق مرکزی استان گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید و افزایش ابر، دمای هوا به طور محسوس کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین از دوشنبه شب تا عصر جمعه شرایط جوی در سطح استان ناپایدار شده و طی این مدت با فعالیت سامانه بارشی، در مناطقی از استان بویژه در نواحی منتهی به استان گیلان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: با کاهش دما احتمال جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، اصابت صاعقه بخصوص در نواحی کوهستانی استان و اختلال در عملیات‌های پروازی فرودگاه اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به مسافران و همشهریان توصیه می‌شود از چرای احشام در دامنه‌ها و ارتفاعات استان و کوچ عشایر اجتناب کرده و از تردد جاده‌ای به ویژه در نواحی کوهستانی بر اثر کاهش دید و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا