نگرانی یوونتوس؛ ستاره آرژانتینی دوباره مصدوم شد؟


نگرانی یوونتوس؛ ستاره آرژانتینی دوباره مصدوم شد؟

به نظر می‌رسد که شرایط آنخل دی‌ماریا، ستاره جدید یوونتوس، چندان مساعد نیست.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز گذشته در پنجمین دیدارش از فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و دی‌ماریا نیز در این بازی که با تساوی 1-1 به پایان رسید حضور داشت.
این بازیکن برای دومین بار پس از پیوستن به یوونتوس در ترکیب این تیم به میدان رفت اما پس از تنها 45 دقیقه از زمین بازی بیرون رفت و این در حالی بود که دقایقی قبل ضربه‌ای به ماهیچه ران پایش برخورد کرده بود.
این بازیکن پس از حضور در اولین دیدار فصل 23-2022 در ترکیب یووه دچار مصدومیت شده بود و سه هفته از میادین دور بود.
مکس آلگری پس از پایان بازی شب گذشته به DAZN گفت:« دی‌ماریا در اقدامی محتاطانه تعویض شد چون تنها دو جلسه تمرین با ما انجام داده بود. باید ببینیم که شرایط او به چه صورت است. کمی صبوری لازم است تا او به اوج آمادگی برگردد.»

نگرانی یوونتوس؛ ستاره آرژانتینی دوباره مصدوم شد؟
با این حال، روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت از تورین مدعی شده است که کادر پزشکی یوونتوس قرار است امروز شرایط این بازیکن را بار دیگر مورد ارزیابی قرار دهد. به گفته این روزنامه، شرایط دی‌ماریا هشداردهنده نیست اما باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود که آیا قادر به همراهی این تیم در بازی برابر پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که سه‌شنبه شب برگزار می‌شود خواهد بود یا خیر.
دی‌ماریا در اولین بازی‌اش با پیراهن یووه موفق شد در بازی برابر ساسولو یک گل بزند و یک پاس گل ارائه کند و آلگری حساب ویژه‌ای رو این بازیکن باز کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید