مدارس همدان مجهز به مخازن آب می شوند


مدارس همدان مجهز به مخازن آب می شوند

همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: آبرسانی به مخازن آب مدارس همدان تا پیش از بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در شورای آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه هدف مهم ما در این جلسه این است که در مهرماه، مدرسه‌ای بدون مخزن و منبع آب، وجود نداشته نباشد، گفت: برای آبرسانی به مخازن مدارس، مشکلی وجود ندارد و فرمانداری قول همکاری و مساعدت داده است.

وی با اشاره به اینکه یک هفته قبل از آغاز بازگشایی مدارس آبرسانی به مدارس را به طور جد پیگیری می‌کنیم تا مشکلی وجود نداشته باشد، افزود: با توجه به محدود بودن منابع آب در استان، آموزش‌وپرورش باید این تهدید را به فرصت تبدیل کند و زمینه آموزش هرچه بیشتر درست مصرف کردن آب را برای دانش‌آموزان فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: کمبود معلم در استان، یک مسئله اساسی و ریشه‌ای است و باید در دراز مدت کاهش پیدا کند.

رضانیا با اشاره به اینکه ما باید نیاز به تأمین نیرو را از هر جهت کم کنیم و به سمتی برویم که استان در این وضعیت نباشد همچنین کیفیت بخشی در این زمینه نباید فراموش شود، افزود: برای حل این مشکل باید از ظرفیت مجلس و مجمع نمایندگان استان استفاده شود، همچنین، آموزش‌وپرورش نیاز به حمایت نمایندگان مجلس دارد.

وی یادآور شد: با انباشتی از آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم و آموزش‌وپرورش، می‌تواند نقش مهمی در کاهش آن داشته باشد؛ بنابراین، باید در این زمینه سرمایه‌گذاری و حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: اردوی راهیان نور باید برگزار شود و در این راستا، حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون مست جنونی هوش مصنوعی