آنتونی گل زد؛ رونالدو تشویق کرد (عکس)


آنتونی گل زد؛ رونالدو تشویق کرد (عکس)

آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، که تنها چند روز پیش از آژاکس به یونایتد منتقل شد در اولین بازی‌اش برای شیاطین سرخ گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی که در روزهای آخر نقل و انتقالات تابستانی بعد از کشمکش بین دو باشگاه منچستریونایتد و آژاکس در نهایت موفق شد به هدفش برسد و راهی انگلیس شود تا به مربی سابقش، اریک تن‌هاخ، بپیوندد در اولین بازی با پیراهن شیاطین سرخ تنها به 35 دقیقه زمان برای گلزنی نیاز داشت.

اریک تن‌هاخ در طول تابستان از مدیران یونایتد خواسته بود این ستاره برزیلی که سابقه کار کردن با او را داشت به خدمت بگیرند. ولی آژاکس به هیچ وجه حاضر نبود او را از دست بدهد. در نهایت بعد از اصرار آنتونی و پیشنهاد بالای یونایتد‌ها این انتقال در آخرین روزهای نقل و انتقالات نهایی شد تا آنتونی در آخرین روز به یونایتد بپیوندد.

در آستانه بازی امروز یونایتد مقابل آرسنال اعلام شد که آنتونی در این بازی فیکس خواهد بود. این تصمیم اریک تن‌هاخ، به خصوص بعد از آنکه معلوم شد او کریستیانو رونالدو و کاسمیرو را روی نیمکت نشانده است با اعتراض هواداران شیاطین سرخ مواجه شد.

اما ستاره برزیلی در دقیقه 35 مسابقه روی پاس مارکوس راشفورد به گل رسید تا یونایتدها همه اعتراض‌ها و ناراحتی‌ها را به فراموشی بسپارند. راشفورد درحالیکه به شدت توسط دو بازیکن آرسنال یارگیری شده بود توپ را تصاحب کرد ولی با تیزهوشی توانست آنتونی را در سمت راست صاحب توپ کند. او پاس خوب راشفورد را بدون لحظه‌ای تردید به سمت چپ دروازه آرسنال فرستد و رمزدیل در مقابل ضربه او نتوانست کاری از پیش ببرد تا اولین گل آنتونی با پیراهن یونایتد به ثمر برسد.

آنتونی گل زد؛ رونالدو تشویق کرد (عکس)

آنتونی گل زد؛ رونالدو تشویق کرد (عکس)نکته جالب بعد از گل آنتونی این بود که کریستیانو رونالدو که روی نیمکت یونایتد نشسته بود از جای خود برخاست و به صورت ایستاده وینگر برزیلی جدید تیمش را تشویق کرد. این حرکت رونالدو به نوعی به شایعات اخیر درباره ناراحت بودن او از ماندگار شدنش در منچستریونایتد پایان داد و نشان داد ستاره پرتغالی به تیمش احساس تعهد و وابستگی می‌کند.

آنتونی گل زد؛ رونالدو تشویق کرد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری