توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم


توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم

رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: یک میلیون بسته با مشارکت مردم بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع می‌شود که دانش‌آموزی به دلیل نداشتن لوازم‌التحریر از تحصیل باز نماند.

خان محمدی گفت: چند محور از اهداف اصلی ما است، و محور اصلی بحث پخش و عرضه مستقیم نوشت افزار است که این امر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داده شد و البته چالش‌هایی وجود دارد، اما اطمینان داریم این امر به بهترین شکل انجام می‌شود و امیدواریم به زمانی برسیم که تمامی اقلام و محتوای استفاده شده توسط دانش آموزان ایرانی باشد.

او گفت؛ زمانی که دانش آموزان از نوشت‌افزار ایرانی استفاده می‌کند حس خودباوری به آن‌ها خواهد داد و آموزش و پرورش تمام قد آماده کمک برای اجرایی شدن این هدف خواهد بود.

او ادامه داد: عرضه مستقیم نوشت افزار از اهداف عدالت تربیتی است و دانش آموزان می‌توانند با این طرح لوازم تحریر خود را با تخفیف‌های بسیار بالا دریافت کند.
خان محمدی در ارتباط با بازماندگان تحصیل گفت: نرخ بازماندگان از تحصیل ما قبل و بعد از زمان کرونا چندان تفاوتی نداشت؛ و در این مدت کار‌های بزرگی انجام دادیم.

وی به پویش همه حاضر اشاره کرد و افزود: یک میلیون بسته با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع می‌شود که سعی این است که دانش‌آموزی به دلیل نداشتن لوازم‌التحریر به دلیل گرانی از تحصیل باز نماند.

خان‌محمدی ادامه داد: در این طرح بیشترین استان‌ها که چالش داشتیم و نرخ بازماندگی از تحصیلی بالاست، دانش‌آموز که امکانات تأمین کتاب ندارند، تأمین می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امسال دوم مهر میزبان همه دانش‌آموزان هستیم و اگر دانش‌آموز محرومی را می‌شناسید به دفتر قرارگاه در ادارات آموزش و پرورش معرفی کنید.

توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم

وی تصریح کرد: برای بازماندگانی که کدشان ثبت شده است تلاش می‌کنیم که به مدرسه برگردانیم و با جسارت هم بر می‌گردانیم و با دو نهاد نیز تفاهم‌نامه داشتیم. همچنین مدرسه مجازی ایران به‌زودی افتتاح می‌شود که آموزش مجازی و خدمات حضوری ارائه می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات