اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت


اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

پس از تایید رسمی شرکت یوبی سافت مبنی بر اینکه بازی Assassin’s Creed Mirage هفته آینده رونمایی خواهد کرد، حالا اطلاعات بیشتری لو رفته است.طبق گفته «j0nathan» که متخصص افشای اخبار بازی‌های اساسینز کرید است، بازی جدید شامل یک شهر، یعنی بغداد خواهد شد...

پس از تایید رسمی شرکت یوبی سافت مبنی بر اینکه بازی Assassin’s Creed Mirage هفته آینده رونمایی خواهد کرد، حالا اطلاعات بیشتری لو رفته است.

طبق گفته «j0nathan» که متخصص افشای اخبار بازی‌های اساسینز کرید است، بازی جدید شامل یک شهر، یعنی بغداد خواهد شد که دارای چهار منطقه‌ی جداگانه است و هر کدام رئیس خود را دارند.

طبق ادعاهای این فرد، Mirage که رویکرد «بازگشت به ریشه‌ها» را در پیش گرفته، شامل تغییراتی از قبیل بازگشت المانِ پرتاب چاقو، مخفی گاه‌های روی پشت بام‌ها و تعداد بسیار زیادی NPC (کاراکتر غیرقابل بازی) می‌شود.

طبق گزارش‌ها، بازی جدید Assasin’s Creed Mirage تلاش خواهد کرد تا تراکم جمعیت بی‌نظیر در نسخه‌ی Unity که سال 2014 عرضه شد را بازگرداند. بازی یونیتی که در طول انقلاب فرانسه جریان داشت، جمعیت عظیمی از مردم را به طور همزمان در خیابان‌های پاریس به نمایش می‌گذاشت که در آن زمان، بی سابقه و معرکه بود.

اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

بازی جدید قصد دارد جمعیت عظیم مردم را مانند نسخه‌ی Unity برگرداند

با این حال، این ویژگی به طرز ناامیدکننده‌ای بر کیفیت اجرای بازی تاثیر گذاشت و باعث ایجاد مشکلات فنی شدید و انواع باگ شد. وضع به حدی وخیم بود که یوبی سافت از طرفداران عذرخواهی کرد و یک بسته‌ی الحاقی داستانی به نام Dead Kings را به صورت رایگان در اختیار خریداران نسخه‌ی اصلی قرار داد.

همانطور که احتمالا مطلع هستید، چند روز پیش شایعات متعددی درباره‌ی نسخه‌ی بعدی اساسینز کرید به بیرون درز کرد و نهایتا شرکت یوبی سافت مجبور شد در روز پنجشنبه و به صورت رسمی از ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage پرده‌برداری کند.

این شرکت اعلام کرد که در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) به صورت کامل از این بازی رونمایی خواهد کرد. در این تاریخ می‌توان انتظار نمایش یک تریلر گیم پلی یا حداقل تریلری سینمایی از ساخته‌ی جدید Ubisoft را داشت.

اطلاعات لو رفته از بازی Mirage توسط j0nathan به شرح زیر است:

  • بغداد تنها شهر بازی است
  • بازگشت المان پرتاب چاقو
  • مخفی گاه‌های متعدد روی پشت بام‌ها
  • تعداد بسیار زیاد جمعیت در خیابان‌ها
  • تمرکز روی پارکور
  • برخی ترورها (Assassination) به صورت صحنه آهسته انجام می‌شوند

بلومبرگ اولین بار در ماه فوریه گزارش داد که یوبی سافت قصد دارد یک بازی از فرانچایز اساسینز کرید را با مقیاسی کوچکتر و متمرکز بر مخفی کاری توسعه دهد که نسبت به بازی‌های اخیر – که سبک نقش آفرینی دارند – متفاوت است و به نسخه‌های اولیه، وفاداری بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: گیم سیر X2 پرو ؛ دسته بازی ایکس باکس برای گوشی‌های اندرویدی

شخصیت اصلی این بازی، باسِم (Basim – کسی که لبخند می‌زند) نام دارد و اولین بار در نسخه‌ی والهالا معرفی شد. در ابتدا قرار بود داستان زندگی باسم در قالب یک بسته‌ی الحاقی برای اساسینز کرید والهالا منتشر شود، اما گفته می‌شود که سازندگان از سال پیش تصمیم گرفتند تا آن را به یک نسخه‌ی کاملا مجزا تبدیل کنند.

طبق گزارش‌ها بازی Assassin’s Creed Mirage در خاورمیانه، از جمله شهر بغداد عراق جریان خواهد داشت و توسعه‌ی آن، برعهده استودیوی Bordeaux است. بلومبرگ هم چند وقت پیش مدعی شد که Mirage در بهار 2023 میلادی روانه بازار می‌شود.

به نظر شما بازی جدید اساسینز کرید می‌تواند روزهای اوج این فرانچایز محبوب را تکرار کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)