حضور حمید باوفا در روسیه منتفی شد/ فرنگی‌کاران امشب در راه جام کارولین


حضور حمید باوفا در روسیه منتفی شد/  فرنگی‌کاران امشب در راه جام کارولین

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در جام کارولین امشب راهی روسیه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روس‌ها که غایب بزرگ مسابقات جهانی 2022 هستند، جام کارولین را تقریبا همزمان با رقابت‌های صربستان به انجام خواهند رساند و از چندین تیم برای شرکت در این تورنمنت که البته با توجه به محرومیت روس‌ها، امسال بین‌المللی نخواهد بود، دعوت کرده‌اند.

تیم کشورمان هم قرار است با علی نوربخش در 55 کیلوگرم، پویا ناصرپور در 60 کیلوگرم، علی‌اصغر سام‌دلیری در 63 کیلوگرم، حجت رضایی در 67 کیلوگرم، امیرحسین حاجی‌پور در 72 کیلوگرم، عارف حبیب‌اللهی در 77 کیلوگرم، محمدحسین آذرم‌دخت در 82 کیلوگرم، محمدحسین محمودی در 87 کیلوگرم، مهدی فلاح در 97 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم به دعوت روس‌ها راهی این کشور شود.

این تیم امشب ایرن را به مقصد روسیه ترک خواهد کرد. پیش از این رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرده بود که حمید باوفا هدایت تیم اعزامی به روسیه را برعهده خواهد داشت، اما با توجه به اقدام دیرهنگام در خصوص ویزای این مربی، سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی که چندی پیش تیمش در صوفیه قهرمان جهان شده است، به دلیل عدم صدور ویزا در مدت کوتاه همراهی فرنگی‎کاران را از دست داد.

به این ترتیب روح‌اله دهملایی مربی سازنده بهبهانی و مرتضی محمدی مربی سازنده اندیمشکی هدایت تیم اعزامی به روسیه را برعهده خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا