پلیس گذرنامه بوشهر خدمات ویژه به زائران اربعین ارائه می‌کند


پلیس گذرنامه بوشهر خدمات ویژه به زائران اربعین ارائه می‌کند

بوشهر- معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس گذرنامه بوشهر خدمات ویژه به زائران اربعین ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش طهماسبی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم درخواست‌ها و مراجعات زوار اربعین حسینی (ع)، همکاران اداره گذرنامه روز جمعه ۱۸ شهریور ماه از ساعت هشت صبح الی ۱۳ با استقرار در مصلی نمازجمعه شهر بوشهر خدمات تمدید اعتبار گذرنامه را انجام می‌دهند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه یکی از اسناد موردنیاز جهت خروج از کشور گذرنامه است و تقاضا برای صدور گذرنامه در سال جاری افزایش چشمگیری داشته در همین راستا فراجا به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع)، گذرنامه‌هایی که در دست مردم بوده و فاقد اعتبار می‌باشد را تمدید می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان با بیان اینکه گذرنامه‌های صادره از یک شهریور ۱۳۹۱ به بعد که فاقد اعتبار بوده یا در هنگام خروج از کشور کمتر از شش ماه اعتبار دارند، مشمول این طرح می‌باشند. تاکید کرد: تمدید صرفاً برای زوار اربعین ۱۴۰۱ است.

وی افزود: هیچ گونه تمدیدی در مرزهای مشرف به عراق در خصوص گذرنامه‌های فاقد اعتبار و باطله انجام نمی‌شود بنابراین از مردم شریف انتظار می‌رود بدون گذرنامه و بدون مدرک معتبر به مرز مراجعه نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی