بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود


بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولان اجرایی شهرستان دشتی و تنگستان اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه‌های استان بوشهر اقدامات خبوی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ها و همچنین جذب اعتبارات برای پروژه‌های راهداری گفت: برنامه‌ها و طرح‌های متعددی بویژه در بخش راه‌های روستایی از سوی راهداری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که انشاالله توسعه بیش از پیش راه‌های این دو شهرستان را سبب خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان داشت: یکی از پروژه‌های مهم راهداری در شهرستان دشتی تکمیل و بهسازی و آسفالت راه روستایی باغان – سرچشمه است که پس از سال‌ها این مسیر که راه ارتباطی شهرستان دشتی به جم را نیز بهم وصل می‌کند بهسازی و آسفالت می‌شود.

وی افزود: در حوزه شهرستان تنگستان نیز پس از ساماندهی میدان گادویی اهرم و راه‌های دسترسی به آن پروژه تعریض و بهسازی محور ساحلی در محدوده شهرستان تنگستان برای ایمن سازی این محور در چند قطعه در دست انجام است.

اخترشناس بیان کرد: پروژه‌های متعدد دیگری در دو شهرستان برای توسعه محورهای ارتباطی به‌ویژه در محرومیت زدایی از راه‌های روستایی در حال انجام است که انشاالله با جدیت پیگیری می‌شود.




معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان