بازپس‌گیری افزون بر 536 هزار مترمربع اراضی ملی از متصرفین


بازپس‌گیری افزون بر 536 هزار مترمربع اراضی ملی از متصرفین

سنندج- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد: از تیرماه سال گذشته تا مرداد سال جاری ۵۳۶ هزار و ۵۶۹ مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال از متصرفان بازپس گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کردستان، عرفان مرادی اظهار کرد: حفاظت از اراضی ملی و اقدام در راستای قلع و قمع متصرفین و رفع تصرف اراضی ملی در سطح استان از جمله اقدامات شاخصی بوده که در طول یک سال گذشته و همزمان با شروع به کار دولت مردمی توسط این اداره کل با هماهنگی و تعامل با مقامات قضائی و انتظامی استان انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی توسط حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از زمین و مسکن استان ۱۱۰ مورد رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: اراضی رفع تصرف شده ۵۳۶ هزار و ۵۶۹ مترمربع بوده و ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال است.

مرادی با اشاره به کمک‌های مردمی در این خصوص گفت: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردم شریف در جای جای استان کردستان در خصوص تصرفات است که به محض اطلاع از آن به فوریت کارشناسان حقوقی این اداره کل و نیروهای یگان حفاظت از اراضی، هماهنگی‌های لازم را با مقامات قضائی و نیروی انتظامی انجام داده و متصرفین را قلع و قمع خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید