آغاز عملیات ساخت 751 واحد نهضت ملی مسکن در کاشان


آغاز عملیات ساخت 751 واحد نهضت ملی مسکن در کاشان

کاشان - رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: عملیات ساخت ۷۵۱ واحد نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت در کاشان آغاز شد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در این راستا یک هزار و ۶۴۱ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان در سامانه شمیم ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه این اراضی در شهرهای کاشان، قمصر و نیاسر واقع شده‌اند، ابراز داشت: بیش از یک هزار و ۱۱۰ هکتار از این اراضی در شهر کاشان، ۴۴۲ هکتار در بخش نیاسر و بیش از ۸۹ هکتار در شهر قمصر واقع هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به اینکه طرح شمیم مربوط به شبکه ملی یکپارچه مالکیت است، تصریح کرد: این طرح در راستای پیاده سازی قانون حدنگاری و یکپارچه سازی نقشه‌های کلی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع سبب می‌شود تا تمامی ارگان‌ها و ادارات با استفاده از امکانات شمیم و ایجاد ارتباط و مجوزهای قانونی اقدام به برداشت آنی از قطعات کنند، گفت: اسناد دفترچه‌ای بیش از یک هزار و ۸۱ هکتار از اراضی شهرستان کاشان در مرحله تثبیت نهایی قرار داد.

آراسته افزود: اولین گام برای مبارزه با زمین خواری اجرای حدنگاری اراضی ملی است و با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور این طرح در کاشان هم اجرا می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان تاکید کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت عملیات اجرایی ساخت ۷۵۱ واحد از ساختمان‌های نهضت ملی مسکن در کاشان با انتخاب کارگزار ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری کنفرانس بین‌المللی رمز ایران در دانشگاه اصفهان