همدان دچار ضعف اساسی در حوزه مسکن است


همدان دچار ضعف اساسی در حوزه مسکن است

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با ابراز تاسف از اینکه همدان در مسکن دچار ضعف اساسی است، خاطرنشان کرد: دولت برای موفقیت در طرح ساخت مسکن تا زمانی که مسکن را مردمی نکند موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان با بیان اینکه در مدیریت شهری کارهای خوبی انجام شده و قابل تقدیر است، ضمن تاکید بر همبستگی و وفاق در بین اعضا اظهار داشت: آنچه در روایات بر آن تاکید شده، مراقبت نسبت به ایجاد اختلافات است.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف برکت را از هر مجموعه‌ای می‌گیرد، گفت: بنا بر روایات، روزی خانواده و گروه مسلمانی که در آن اختلاف وجود داشته باشد، کمتر از خانواده‌ای است که کافر اما متحد باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همه اعضا شورا همانند یک خانواده هستند و عملکرد هر یک از اعضا بر دیگری اثر گذار است، یادآور شد: درخواست بنده از همه اعضا این است که با تمام وجود علیرغم تمام اقدامات گذشته، برای جبران عقب افتادگی‌ها تلاش شود.

وی افزود: امروز زمان کنار گذاشتن اختلاف سلایق و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم با همراهی و همکاری یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با ابراز تأسف از اینکه همدان در مسکن دچار ضعف اساسی است، خاطر نشان کرد: دولت برای موفقیت در طرح ساخت مسکن، تا زمانی که مسکن را مردمی نکند موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از سرمایه گذاران در عرصه مسکن از طولانی بودن پروسه اداری در همدان گلایه دارند، یادآور شد: به گفته این افراد صدور پروانه در همدان گاه تا یک سال طول می‌کشد در حالی که این فرآیند در سایر استان‌ها یک ماه به طول می‌انجامد.

شعبانی همچنین با بیان اینکه در برخورد با تخلفات شهری نباید رفتاری دوگانه داشته باشیم، اظهار داشت: نوع برخوردها و سخت‌گیری‌ها نباید به نحوی باشد که شاهد فرار سرمایه گذار از همدان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در نامگذاری خیابان‌ها و معابر همه شهدا عزیز هستند و باید مورد توجه باشند و البته تفاوتی در این بین وجود ندارد، گفت: امیدوار هستیم تا شهرداری و شورای شهر در نامگذاری معابر به شهدای خلبان و ارتش نیز توجه داشته باشند.

امام جمعه همدان در پایان با بیان اینکه در مصلی همدان فرصت مناسبی برای ایجاد اردوگاه تربیتی وجود دارد، اظهار داشت: می‌توان با استفاده از این ظرفیت، مجموعه‌ای برای خلاقیت و تربیت کودکان همدانی ایجاد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند